Lördagsmys.


Känns faktiskt riktigt skönt att ta det lugnt en hel helg, var alldeles för längesen sist. Igårkväll var jag bara hemma och kikade på tv och slappade i soffan. Tänkte att jag skulle gå och lägga mig i tid eftersom jag skulle börja jobba klockan 7 imorse, men lyckades inte så bra med min plan.. Klockan var närmare halv 2 innan jag kröp ner, och strax efter 4 innan jag somnade vilket resulterade till huvudvärk och en fruktansvärt seg tjej. Efter jobbet mötte jag upp Nattis på stan för en fika och lite surr i det härliga vädret. Nu ikväll har mallan och jag haft lördagsmys med pizza och en massa gotta till melodifestivalen och en film. Skööön lördag! Nu ska jag nog ta och lägga mig, så det blir några timmars sömn. Imorgon står det jobb på schemat igen, 16-21, innan det ska det städas och pluggas.

Näe, sova säng skulle jag göra nu ja!

Häääj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0