11 januari.


Har haft en superbra födelsedag. Tyckte ibörjan att det skulle kännas lite konstigt att inte fira med familj/släkt uppe i Sundsvall, men det blev ju en toppendag! Vaknade dessutom av ett lyckligt sms av Telia imorse, att jag kunde hämta min telefon som varit på lagning i cirkus 2 veckor, den har ju varit extremt saknad! Efter jag hämtat den traskade jag vidare till Mallan för att fixa klart smörgåstårtan, sen blev det slapp i soffan tills folket kom. Blev en massa surr, tårtätning, presenter och the hangover, kanonkväll med andra ord. Av Mallan fick jag en biljett till på fredag, idolgänget anländer då till Cloetta Center, ska bli grymt kul att se!

Nu ska jag nanna kudde.

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0