Sitter på tåget på väg till mitt andra hem...

Sitter på tåget på väg till mitt andra hem (linköping) nu och har äckligt ont i huvudet. Jag har nog varit med om min värsta tågresa hittills. Har suttit i samma vagn som två störande/äckliga personer hela vägen från sundsvall till stockholm. En som pratade telefon EXAKT hela vägen och det var inte i vanlig samtalston om man säger så.. Den andra personen höll på så jag hade spyan i halsen, hon åt och smaskade hela vägen, drack mjölk med sugrör och snöt ut flera liter snor hela tiden. Så jävla äckligt! Asså det är okej att snyta sig men när man har så mycket snor i näsan som hon hade så tycker jag att man kan gå på toaletten och snyta sig, och speciellt när man ser att folk äter.. Men nu har jag och shivisen det bra iaf, vi har hela djurkupén för oss själva och jag hoppas att det förblir så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0