2011-04-08


Har vart duktig och typ pluggat sen jag vaknade imorse. Vaknade iaf av ett jävla liv utifrån klockan 07:30 imorse, vart stortokig eftersom det aldrig slutade låta, så jag gick upp och tittade ut genom fönstret, då är det nån som står med en jävla lövblås och håller på. Seriöst!? Halv 8 på morgonen, överdrivet tidigt tycker jag. Kunde väl iaf ha väntat någon timme med de.. Börjar fundera på om han gjorde det för att jävlas och väcka hela kvarteret,för det var då inte mindre löv på gården när han var färdig!

På eftermiddagen tog jag en kort paus ifrån pluggandet, sanna kom ner med kaffe,bulla och piggelin och så invigde vi utemöblerna för iår. Har vart riktigt skönt i solen idag, synd bara att det ska blåsa så sjukt mycket!

Kvällen har spenderats med mallan. Det här färgats hår, kollat på Så ska det låta och bb och så har vi tyckt i oss grönsaker och dipp.

Nu ska jag snart ta och krypa ner, tänkte ställa klockan på nio imorgon så jag hinner plugga lite innan jag och mallan ska bege oss ut på äventyr. Vi har inte kommit på riktigt vad vi ska göra än, men nått roligt blir det nog, så imorgon vill vi ha finväder utan blåst. 



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej

2011-05-29 @ 18:31:02
URL: http://rebbisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0