Onsdag.


I måndags anlände jag till Linkan igen efter ett par veckor i Sundsvall. Bev kvar där lite längre än vad som var tänkt, hade iaf det riktigt trevligt och hann med att träffa alla. Idag har jag försökt komma igång med några skoluppgifter, men det gick inge vidare måste jag säga.. Har varit sjukt seg och trött idag, vet inte om jag håller på att bli sjuk eller någe. Får göra ett nytt försök imorgon och imorgon ska jag dessutom på skolan och lära mig ta bl a venprov, det ska bli kul!

Igår var jag och Mallan ut till Vikingstad och hälsade på och kikade på lilla Shiva som snart ska bli min! Lilla sötisen min! Så till veckan blir jag typ mamma, mamma Angelica! Låter riktigt bra tycker ja!

Har klagat ett bra tag nu på att det bara går skit på tv, men nu börjar allt bra komma igång igen. Jag gillar onsdagarna, först idol sen skånefruar och sist men inte minst kungarna av tylösand! Bra underhållning!

Nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0