Elvis i glada Hudik.


Sitter och kikar på elvis i glada hudik, haha dom är ju bara för underbara! Jag ska ju ha praktik nästa vecka i Sundvall på ett dagcenter för dementa och jag ångrar att jag inte valde att va på ett dagcenter för utvecklingsstörda istället när jag såg första avsnittet av elvis i glada hudik.

På lördagmorgon åker jag och Shivisen till sundsvall. Så idag när jag och mallan var ut till Tornby så köpte jag en transportväska till shiva.  Hon gillar den nu så får hoppas att den kommer vara lika populär på tåget.. Jag har ju inte lästa någon av twilightböckerna än så köpte Om jag kunde drömma så jag har något att läsa på tåget. Men tänkte redan smygstarta ikväll när jag lägger mig.

Nu ska jag ta och kika klart på elvis, sen blir det lite plugg innan idol börjar igen.



Shivisens transportväska

Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Är det så roligt att se sig själv på tv?

2010-09-28 @ 23:43:05
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0