En liten liten update.

Har anlänt till linkan igen efter praktik och påhälsningar i sundsvall. Har inte fått fingrarna ur och skrivit något när jag vartit där och nu kommer jag inte riktigy ihåg heller. Men det vart väl en och annan utgång iaf, granletning, mycket chill och seeeena kvällar.. Har iaf haft det toppenbra! Men känns bra att vara hemma igen.. Den 21:a bär det ju av uppöver igen och tills dess ska jag plugga, plugga och plugga och vara med mallan, vara med mallan och vara med mallan.. Äh, nu ger jag upp, galet trött! Kanske återkommer nångång.

Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Jag gillar den där delen..... vara med mallan, vara med mallan, vara med mallan!

2010-12-02 @ 16:52:55
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0