Skitkväll.

Eftersom jag lyckades sova till halv 3 igår så hade jag stora problem med att somna igårkväll, och jag lyckas ju alltid börja fundera på en massa saker när jag lagt mig, och kommer på en massa saker som jag glömt gjort under dagen som jag då måste göra innan jag somnar. Så inatt blev det bara 4 timmars sömn, så var äckligt trött imorse. Började halv 8 och gick till 14, så rätt soft praktikdag iaf. Sen blev det direkt hem för att byta om för en springrunda med mallan. Gruvade mig innan med tanke på att jag legat på latsidan ett tag nu men gick helt okej och skönt vare!

Och ikväll har det bara gått utför.. Jag blir så less när saker inte går som jag vill! Och så kom jag på hur mycket det är jag ska hinna med innan skolan slutar.  Jag var så arg och less så jag satte mig i soffan och grina en skvätt, som en liten barnunge! Men då ringde jag till Lina och surrade lite och då vart det lite bättre iaf.

Imorgon ska jag iaf få gå med sköterskan på praktiken och kolla när hon tar en massa prover, kul att få göra något annat en dag. Börjar lessna på att gå och jobba gratis nu! Men är bara några dagar kvar nu så bara att bita ihop.

Näe, nu ska jag ta och krypa ner i sängen!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0