Tokpigg.

Jag är inte det minsta trött! Har fått sovit ut till 12 nu i två dagar, känns lite lyxigt faktiskt mot för förra veckan då det var uppstigning senast 06.00!! Imorgon är den enda dagen jag är ledig den här veckan, känns som att man borde ta vara på den dagen. Så därför borde jag hoppat ner i sängen för ett par timmar sen ,så kanske jag också skulle kunna kliva före 12 som alla andra normala människor, men jag lyckas väl inte med det nu..

Nått som känns mindre kul är att vårfesten i lambo är i helgen, och jag har praktik.. Har hört så mycket roligt som hände förra året ifrån mallan, och jag skulle också vilja vara med och uppleva det roliga i år. Men det kan jag fetglömma eftersom jag ska upp klockan 6 på söndag! Jag vill inte ha praktik!! Jobba gratis liksom..
Fan, nu vart jag irriterad. Nu skiter jag i det här och så går jag och lägger mig och slår på lejonkungen!

Sov gott!

/bitterfittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0