Jag får liksom ingen ordning.

Snart har ännu en vecka gått. Helt sinnes vad veckorna går fort! Nästa torsdag kommer mami, Kicki och Örjan ner och hälsar på! Ska bli kul. Så då blir jag inneboende hos malla och nicke över helgen så dom får ta min lägenhet. Då får jag även ner min tv som jag fick i julklapp! Äntligen..

Jag har också vart duktig och sökt en massa extra- och sommarjobb. Och jag hoppas verkligen att jag får nattjobbet! Skulle vara soft! Får se om dom hör av sig snart.. Börjar ju bli lite ont om tid att söka sommarjobb snart. Men som det verkar och känns just nu så vill jag vara kvar här i linkan över sommaren, så har skippat att söka jobb i sundsvall.

Sitter och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan gå till malla och hinka kaffe och glo på greys. Sen blir det ett gympapass. Och den här gången tänkte jag faktiskt se till att stretcha! Kunde knappt gå dagen efter för jag hade så sjukt jävla ont i vaderna.

Nu ska jag ta en sväng till priso och handla något ätbart!

Slänger också upp en låt med Lasse som har spelats x antal gånger idag.

Hejdå!





Kommentarer
Postat av: Malin

"MIIIIIIIIIIIIIINA VAAAAAAAADER!" - Haha!



2010-03-18 @ 15:59:08
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0