Tröttis!

Jag är så sjukt trött! Vaknade nyss upp från en liten powernap. Underbart skönt!
Sitter och glor på Greys nu och funderar på om jag ska gå och träna efter det, men nu efter jag sovit en stund är jag så sjukt trött, det är det som det sitter i för tillfället.. Sen har jag ingen som pushar på mig idag heller, för mallisen ska ut och käka med familjen K. Lyllosen!

Imorgon är jag ledig! Eller ledig och ledig, jag har eget arbete.. Men jag slipper iaf att gå till skolan! LOVELY! Sen måste jag ta tag i städningen här hemma imorgon med eftersom mami, kicki och örjan kommer på torsdag.

Näe nu ska byta om till tränigskläderna så kankse jag blir lite motiverad iaf!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra gjort Agge att träna själv ;) Imorgon kör vi hårdträning igen :D

2010-03-23 @ 22:58:38
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0