Nackskott!

Höll på att få nå fel imorse när jag kom på skolan. Hade sista lektionstiden för vårt grupparbete. Vår grupp har iaf haft den sämsta kommunikationen nånsin med varandra under det här arbetet. Och nu till veckan har vi påsklov och veckan efter det är redovisningen. Så vi bestämde att vi skulle träffas idag och gå igenom vad vi hade gjort osv. Men då visar det sig bara att jag och en annan i gruppen var på skolan imorse. Sjukt jävla less blir jag! Hade jag vetat det hade jag inte ens klive ur sängen imorse. Jag fick verkligen slita mig upp ur sängen bara för det där.. Det här har förstört hela min dag iaf! Nackskott!! Hoppas dom får ett fett jävla IG i kursen! Jag blir fan arg asså!

Och inte nog med det så börjar jag bli förskyld igen.. gaaahhh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0