Besök.

Asså döda mig! Allt skit verkar dra sig till mig, det är sant!
Bara någon dag efter jag flyttade in i lägenheten höll jag på att dö..
När jag klev in igenom ytterdörren såå ser jag en stor jävla jätteäcklig spindeljävel på golvet.
Jag hatar spindlar mer än allt annat. Och den här spindeln var inte liten. Det är den största spindeln jag har sett i Sverige, förutom dom som finns på zoo då. När jag bodde hemma hos mamma så har hon jämt varit den som fått räddat mig och dödat spindlarna. För jag hatar spindlar! Men den gången så var ju inte mamma här så jag fick döda den själv med mamma som moraliskt stöd i telefonen. Sen dess har jag vägrat att ha något fönster öppet när jag är ensam hemma ifall det skulle komma in nått sånt äckel.

Jag har inte sett någon sån spindel sen dess. Men nu när jag var ute och surrade med lina i telefonen så ser jag ett sånt vider på väggen ovanför askkoppen. Och jag håller på att börja grina! USCHA! Nu kommer jag knappt våga gå ut härifrån ifall att den skulle sitta så nära dörren att den skulle kunna springa in hit. Och så gruvar jag mej får dom som lämnar tidningen inatt. För dom stoppar ju inte in hela tidningen utan låter den sitta kvar och då kan den också krypa in...

Och inte nog med det så har jag en musjävel som springer här utanför mig. Den verkar bo under huset och kryper in i hålet som är framför mitt fönster! Och vid hålet vid det andra fönstret där håller spindeln till!

Jag döööööör! :(

Kommentarer
Postat av: Malin

AAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAAAA !

2010-03-18 @ 22:48:08
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: trapezius

haha, moraliskt stöd, fy vad sött. de gjorde min dag.

2010-03-19 @ 00:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0