Tisdag.


Grymt väder ute idag och hoppas att det håller i sig till på fredag! Tror att det kommer bli sjukt bra på midsommar, jag är så taggad! Sarah anländer till stan på torsdag, kommer att bli ett grymt gäng ute i vstad! Idag tog vi iaf en sväng ut till tornby och kirrade drickat, så nu är det bara lite mat som ska fixas.

Igår var jag upp på teliabutiken och skulle köpa en söt x10 mini, men såklart fanns det inga kvar, men skulle komma in vilken dag som helst, och jag hade hoppas på att den skulle komma idag men det verkar inte så.. Men som man säger; den som väntar på något gott.... :D

Nu ska jag ta och äta en äggmacka sen sätta mig ute i solen och njuta!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0