Onsdag.


Usel på att blogga just nu..  Men jag ta nämligen vara på mitt korta sommatlov innan jag börjar jobba, så prioriterar inte bloggen i första hand.. Ja, inte för att jag brukar göra det annars heller, haha, men ja, ni förstår säkert hur jag menar..

Tänkte bara gör en resumé av dagen som gått.

Idag har jag:

- Legat och stekt i trädgårdsföreningen i 3 timmar med mallan
- Tokbränt mig
- Sugit på en kall god öl på mallans balkong.
- Kollat på ett Tre kronor-avsnitt
- Fått en chock för att jag plötsligt hade pengar på kontot
- Köpt en skrap pyramid, och vunnnit 100 riksdaler!
- Ätit glass på Bosses
- Gjort en "bortglömd" uppgift, som jag var dum och trodde att jag skulle slippa göra.. haha
- Kollat på fotboll
- Kommit på att det kan vara bra att smörja in sig med solkräm om man ska vara ute en längre tid i solen...





Nu ska jag försöka sova!

Nattinatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0