Kanon.


Helgen har vart kanon. I torsdagskväll kom Sarah ner hit och det blev bara en lugn kväll med film och massa surr. På fredagen tog vi halv 1 tåget ut till vstad och röjde, grymt bra dag/kväll, tokvarmt och massa trevligt folk. Riktigt lyckad kväll blev det! Igår blev det bara lugnt. Lunch på mokka, glodde på the hangover, halvsov i soffan, åt på mcdonalds, solade, drack vin och avslutade kvällen på sangria. Idag har det vart perfekt badväder, men blev inge bad för mig eftersom jag jobbat hela dagen.. Imorgon ska det jobbas igen till halv 2, sen är jag ledig på tisdag så hoppas på bad då! Det var min helg det! Nu ska det plattas hår sen blir det sängen.


Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0