Varmt.


På tok för varmt för att jobba idag. Jag har verkligen ingen lust med det.. Iofs så kunde jag ju åkt och badat innan jag börjar, men det är klädkris i garderoben så blev tvungen att tvätta istället. Mallan och några är på liseberg och lever livet just nu. Hade också velat följa med dit! Var evigheter sen man var där nu.. Idag ska det iaf jobbas mellan 16-21, sen ska jag hem och tvätta lite mer och så kanske det blir ett kort besök på engelbrektsplan också. På torsdagkväll så kommer mami, lillebroren, kicki och mecke och hälsar på. Så får se vad helgen har att erbjuda. Sen blir gullisen (melker) kvar här i 4 veckor! Mys!

Nu ska jag slänga i mig lite mat, ta reda på tvätten och göra mig redo för jobb.

Heeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0