Snabba cash.


Ja då var det ny vecka igen med nya möjligheter. Och jag börjar bli förkyld igen och sover dåligt. Min dygnsrytm rubbades helt igår när jag började klockan 13. Så somnade runt 4 inatt och klev upp 7. Men det känns verkligen som man vill passa på att sova ut när man inte börjar tidigt. Men kanske lite väl dumt att ligga till halv 12? Men det är ju så skönt! I måndags blev det spinning istället för bodypump, och gud så skönt det var! Man blir ju så pepp när man sitter  där på cykeln och trampa till musiken. Så spinning blir det nog minst en gång i veckan framöver. Igår var malla så snäll att hon bjöd mig på bio, och självfallet blev det snabba cash. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen. Den var väl ok.. Ikväll blir det iaf träning igen, ska prova på nått mag- och ryggpass! Spännande. Bara hoppas att det finns platser kvar.

Nu ska jag ta och se klart på greys sen går jag nog till malin en sväng innan träningen.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0