Hemma i Sundsvall.


Passade på att åka hem till Sundsvall när jag ändå skulle vara ledig i en vecka. Jag har ju sportlov! Världens jobbigaste tågresa fick jag dessutom vara med om på köpet. Skulle vara i Sundsvall 17:20 i lördags men kom hit 00:15 istället och då var jag skapligt less. Jag hatar att åka tåg! Men okej, jag ska väl inte klaga, finns ju folk som hade det ännu värre i helgen när det gäller tågåkandet. Men ändå!! Och för det andra så var jag så jävla bakis på tåget så jag visste inte vad jag skulle ta mig till och det gjorde ju inte saken bättre.. Men SJ suger iaf!

Jag måste ta tag i distanskurserna också, men det går inte så bra.. Känns som att jag vill träffa alla när jag kommer hem. Så det känns som att tiden inte räcker till riktigt. Men ska väl försöka ta tag i det imorgon innan det blir middag hos mormor och morfar. Jag har beställt stek och potatis! Mumma! Sen på torsdag tänkte jag ta och hälsa på pappsen och ellinor på dagen sen blir det en sväng ut till birsta. Sen tänkte jag försöka passa in en dag den här veckan och ta en sväng till kicki och örjan också. På lördag så har sanna och gustav inflyttingsfest och efter det är det stads som gäller. På söndag blir det middag hos pappsen och på måndag så åker jag tillbaks till Linkan igen. Den här veckan kommer bara att springa förbi.

Jag börjar får lite panik över att jag inte kommer att träna på hela den här veckan. Jag kommer vara sjukt seg och lat när jag kommer hem igen, känns som att jag kommer att börja om på noll igen och Malin hon kommer att ligga på topp såklart och få släpa mig till gymmet!

Näe nu ska jag ta och koka ihop lite middag till mig och mami. Sen blir det en sväng till Sarah med Lina.

Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Malin

om jag så ska dra dig i håret ska jag få med dig ;D

2010-02-23 @ 21:53:26
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0