Galen helg!

Som jag skrev sist så har det iaf löst sig med båda mina skor. Så jag hade iaf tur den här gången. Ska hämta skon på scorett sen när jag slutat skolan. Och så väntar jag på att stövletterna ska dimpa ner i brevlådan. Har iaf vart en helt galen helg! Jag har haft sjukt kul, kanske lite för kul... I fredags blev det spontanutgång med malin, och i lördags var det förfest här hemma och sen blev det pitchers. Kanonhelg måste jag nog säga! Nu ska jag ta och kila iväg till skolan. Vård- och omsorgsarbete står det på schemat. Sen blir det träning med malla.

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Malin

galet bra helg är bara förnamnet :)

2010-02-09 @ 18:05:04
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0