Måndag.

Ojoj vad fort veckorna går! Känns som att jag nyss kom hem till linköping. Imorgon åker jag tillbaks till sundsvall igen för att fira jul. Jag är nästan klar med skolan, har två uppgifter kvar men jag vill ha jullov och få lite julkänsla innan jul så dom får vänta ett tag. Har lite beslutsångest över vad jag ska göra på nyår.. Det är ju ingen hemma i sundsvall som får fingrarna ur och styr upp något. Så kanske blir Linkan i år om inte någon i sundsvall sätter sig och styr upp något riktigt festligt snarast. Sitter och väntar på att tvätten ska torka nu, ja ni läste rätt! Jag var så pigg förut så slängde i två maskiner så jag slipper kliva upp klockan sju imorgon.

Nä, det får räcka för idag!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0