Nattinlägg.

Jag tycker verkligen att sommaren har gått alldeles för fort, och det känns som att jag inte gjort något annat än jobba. Men ska inte klaga, eftersom jag trivs jättebra där uppe. Nu är jag ledig imorgon sen är det bara 3 dagar kvar. Känns lite trist.. Får hoppas på att dom hör av sig när dom behöver folk, jobba någon helg/kväll i månaden skulle liskom sitta fint! På fredag efter jobbet så brassar jag, mallan och mecke upp till sundsvall. Ska bli så kul att träffa alla igen! Något som känns mindre kul är att jag ska dumpa melker hos mamma, kommer bli så tomt här. Men jag överlever nog! När jag anländer till västravägen så har mami lovat att tacosen står på bordet! MUMS! Mammas tacos är pånågot konstigt sätt överlägsen.På lördag ska vi iaf hänga ute på ön och fira flickorna som fyller år. Kommer bli grymt! Och på söndag ska pappsen firas. Sen glider vi ner mot likan igen på måndagmorgon och på kvällen vankas utgång och kalas för mallan. Den här helgen kommer att svischa förbi tråkigt nog.

Imorgon på min lediga dag ska jag tvätta, diska och städa.. kul dag! Har redan börjat lite smått med tvätten nu ikväll, så jag slipper ägna hela dagen åt det imorgon. Nu ska jag ta och gå ut med vovvisen en sista gång sen ska jag se på The last song!

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Du ska alltså sätta på en film och se kl 01.06?

2010-08-10 @ 11:10:22
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0