Soft skoldag.

Har precis kommit hem ifrån skolan, älskar måndagar, slutar 10, alldeles perfekt längd på en skoldag och lagom start på en vecka! Nu sitter jag med en kopp kaffe och planerar resten av dagen. Skulle behöva ta och städa lägenheten, men finner ingen ork till det, men det ska göras innan den här dagen är över och så ska gardinerna bytas ut. Måste också ta en sväng på stan och handla böcker till kurserna.. Så då ryker 800 kronor i ett nafs! Usch!

På torsdag tar jag en tripp till svall igen, jag skulle egentligen åkt hem helgen efter det men klantig som jag är så lyckades jag boka helgen innan. Ja, jag vet inte hur jag lyckas men så ligger det till iaf! Men det ska bli trevligt! :)

Näe nu ska kaffet drickas upp och sen ska stan få sig ett besök!

Häääj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0