Hoho.

Känns som att jag fått en massa saker gjorda idag. Jag har tvättat, plockat undan, diskat alla glas som gick åt i lördags, lagat mat, fixat matlådor, diskat ännu en gång, fått ordning på en massa papper som legat lite här och var i lägenheten och satt in dom i pärmen, varit ut med mecke, druckit kaffe och nu sitter jag i soffan och smuttar på ett glas vin i min ensamhet, sköönt och fridfullt! Blev ingen film igårkväll/inatt så funderar på om jag ska ta och slå på den nu.. ja, det får bli så.. Imorgon står det kvällsjobb på schemat iaf. Näe, nu var det film som sagt!

Hejhej!

Bjuppar på en bild sen helgen på partymallan som dansar arslet av sig. Varsegooood!


Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Det borde vara förbjudet att lägga upp sådana bilder. Tänk innan..... säger bara det !

2010-08-11 @ 16:36:54
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0