Bra drag.

Nu har jag äntligen påsklov i en vecka och det känns ju så bra! Tänkte ändå försöka vara duktig och kliva upp normal tid och få lite vettiga saker gjorda. Jag hoppas verkligen att solen kommer att vara synlig den här veckan, har vart riktigt nice väder nu de senaste dagarna, cirkus 15 grader och sol! I torsdags invigde jag och malla påsklovet med vin och jordgubbar ute i solen. Sen blev det lite öl på Engelbrektsplan innan utgången som blev en flopp.. Men på fredagen tog vi nya tag igen, förfest hemma hos malla och nicke, sen blev det Harrys för första gången, bra drag! Och igår satt jag och malla hemma hos henne och förfesta, lyssnade på gammlåtar och röjde! Sen kom Pet och joina oss innan vi drog på pitchers! Grym helg har det vart!

Ikväll blir det toklugnt.. Ska bara ligga och dega på soffan och kanske glo på nån film.
Men nu ska jag ta och försöka koka ihop en saftig maträtt..

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0