Promenad i solen.

Blev inget abspass ikväll, vi bestämde oss för att ta en långpromenad i solen istället.Älska vädret! Sen hade jag tänkt gå och sola också men hade ingen ork till det, ja inte för att det är vidare jobbigt att sola men jag orkade inte gå dit.. Så man kanske ska ta och kliva upp lite tidigare än vanligt imorgon och gå in och sola innan skolan börjar, men då finns väl risken att jag somnar och missar lektionen.. Aja, får se hur det blir med det.

Nu ska jag gå och renbädda sängen och boka en tvättid medan jag kommer ihåg det, sen kanske man ska ta och hoppa ner i sängen!

Heej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska duuuu!? duuu? alltså du? ...hoppa i säng redan?

2010-04-13 @ 22:41:38
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0