Ny vecka.

Jaha, då var påsklovet slut då. Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle vara aktiv och få en massa saker gjorda under påsklovet, men det lyckades jag såklart inte med. Jag har typ sovit och hängt med malla. Så jag har haft ett soft påsklov iaf! Nu går jag bara två veckor till i skolan sen är det praktik i 5 veckor som gäller. Känns bra, sen går vi bara en vecka innan det blir sommarlov! Sen har jag läst en termin, sjukt vad fort det har gått.

Nu ska jag ta och byta om och tagga till kvällens spinningpass. Måste bli skärpning på träningsfronten nu känner jag, snart går mitt träningskort ut också och man vill ju känna att man fått ut något av de här månaderna..

På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0