Usch vilken dag.


Idag har jag haft en av de värsta bakisdagarna i mitt liv. Har rent ut sagt mått bajs och haft pannknack tills nu ikväll. Nu är jag jättepigg, vilket jag inte borde vara eftersom jag ska upp klockan 7 imorgon. Skulle egentligen bara ta det lugnt i helgen, men började tveka till det igår när jag vaknade, så Malla och jag sprang bort på boa och handlade lite ifall att. Och visst hade jag nytta av det drickbara sen på kvällen. Vi hängde på engelbrektsplan ett gäng och sen blev det 55:an. Jag tror det blev en lyckad kväll....

I fredags hade jag och malla fredagsmys. Vi svullade pizza, naturgodis och hinkade cola. Och tji fick vi för det, fan vad ont i magen vi hade efter.

Full rulle nu de kommande dagarna, på tisdag har jag redovisning ochpå onsdag har jag ett prov som jag inte läst ett dugg till. Skärpning.. Och sen på fredag kommer lina och sarah till stan. Jag är så taggad!

Näe nu blir det ett greysavsnitt i sängen.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0