Hela 7 veckor.

Är inne på sjunde veckan nu som linköpingsbo och inneboende hos malin och niclas. Tiden har verkligen bara sprungit iväg och jag trivs fortfarande jättebra här nere och saknar inte sundsvall över huvudtaget. Innan jag flyttade ner så kändes det som att jag skulle få bo hos malin och niclas i evigheter innan jag skulle få mitt eget men det har ju som sagt gått såå fort!

På fredag kommer mami, lillebror, mormor, morfar och melker ner med massa saker. Så blir inte en lugn stund den här veckan heller. Har iaf avklarat ännu ett prov idag så nu är det bara ett prov kvar den här veckan. Sen är det bara börja läsa ttill rättskunskapsprovet som är nästa vecka.

I helgen hade vi iaf besök här! Kicki, örjan, siri och malins mormor kom ner och hälsade på. Åt massa gott och satt och surra bara. Så det var trevligt! På lördagen kom dom förbi en sväg innan dom drog sig hemöver, sen stog det inflyttningsfest på schemat! Det var en trevlig kväll oc man mådde ju som man förtjänade igår.

Näe nu blir det tv och plugg.

Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Malin

Sällan att du ska må som du förtjänar nu förtiden då! ;D

2009-09-28 @ 18:11:01
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0