Full rulle.


Känns som att jag inte har så mycket tid över till annat än pluggande nu. Har suttit de senaste dagarna och ugglat i psykologiboken. Hade prov på det imorse. Känns ändå som att det gick ganska bra, men bara för att det gör det så har jag väl vart helt ute och vimsat. Håller på och springer mellan tvättstugan och lägenheten nu. Sen när malla kommer hem måste vi ta och städa lite, får ju besök imorgon. Måste också börja läsa till spanskaprovet som är nu på måndag. Så idag blir det en städ,tvätt och pluggdag för mej. Sen blir jag ju självklart bänkad framför teven klockan åtta, det är ju idol!

På torsdag är det besiktning på lägenheten, sen är den min! Jag måste hitta en soffa också! Jag har beslutsångest om vad jag vill ha för nån.

Nu blir det plugg!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0