Myskväll.


Var äckligt trött imorse när klockan ringde. Kunde inte somna igår, låg och vred och vände i säkert 2 timmar. Förstår inte att det ska vara så svårt att somna på kvällen. Men när jag kom hem från skolan vid 10-tiden förut så somnade jag på en gång i soffan och vaknade perfekt till tvättiden. Medans jag tvätta passade jag även på att städa av hela lägenheten. Så nu är det kliniskt rent här, men det varar väl bara tills man ha vart ut med melker en gång. Men det verkar som att det är smällar man får ta om man ska ha hund.

Snart ska jag ta och gå på affären och handla lite tacogrejer till min och mallas myskväll. Vi ska kika på bonde söker fru och svulla tacos. Me like! :) Måste mysa till det riktigt nu innan jag åker hem till sundsvall en vecka.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske just därför. När du sover på dagarna länge brukar man inte bli lika trött på kvällen :P

2009-10-22 @ 16:42:10
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0