Kvällspromenad.

Ack så fel jag hade igår när jag skrev att jag trodde att det skulle bli lite lugnare på skolfronten. Satt och kollade igenom alla papper till alla kurser. Och jag kommer visst att ha fullt upp ända fram till jul. Så nu är jag tokstressad igen. Den här dagen har också gått ut på en massa pluggande, har precis skrivit klart en medicinsk grundkursuppgift och skickat in. Så nu kan jag bocka av den från listan iaf.

Blev också bortskämd idag när det gällde middagen. Gick till malla och fick hemgjorda hamburgare! Jättegott var det! Skönt att slippa göra mat. Känns så meningslöst att stå och laga mat till sig själv, och sen blir det en massa disk med. Och jag börjar bli fuktansvärt less på att diska! Nu ikväll tog jag malla och melker en kvällspromenad. Perfekt väder! Riktigt skönt var det! Så det ska absolut göras om imorgonkväll efter bonde om vädret tillåter!

Nu blir det sängen!

Nattinatti!



En trött melker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0