Inlåst.


Malla och jag har myskväll nu! Sitter i soffan och glor på inlåst och har nyss svullat en pizza! Hade sjukt ont i huvudet igår och gick och la mej innan tio, så var riktigt pigg imorse när jag skulle på skolan. Fick veta hur det gick på psykologiprovet med! Jag skrev vg! Var inte alls långt ifrån mvg så jag är riktigt nöjd!
Har nu fått nyckeln till lägenheten så jag och malla har vart där en sväng idag och fixat. Vi har dragit flyttlasset på malins cykel. haha.. tur att det inte var så mycket härifrån att flytta. Gå in på malins blogg så kan ni kika på bilder.

Ska fortsätta titta på tv nu!

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Malin

mäh, balkongdörren har inte öppnats någongång :O VART ÄR DU ;)

2009-10-03 @ 01:20:58
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0