Det blev en klänning.


Hittade iaf en klänning när vi var ut till birsta idag. Stog och glodde på den igår när jag var ut med mamma, så då slog jag till på den idag. Så nu är jag nöjd och nu får det inte bli nå mer klädköp den här månaden, min ekonomi tillåter inte det.. kvällen bara vart lugn, efter bonde söker fru kom lina och emelie förbi en sväng på en kopp kaffe, sen tog vi en sväng genom stan. Nu är man nyduschad och redo att hoppa ner i sängen. Ska upp tidigt imorgon, ska vara hos tandis klockan 08:40! Usch säger jag bara. Sen tänkte jag ta en sväng förbi kicki så jag får lite hjälp med en skoluppgift. Imorgon är jag och bror också bjuden på middag hos pappsen och ellinor, var ett tag sen man träffade dom nu, så det blir kul!

Näe nu blir det sängen!

Nattinatti.


Den här klänningen blidde det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0