Birsta.


Nu sitter jag och väntar på att lina ska bli klar, sen ska vi ta en sväng ut till birsta och kika lite. Jag är jättesugen på att köpa en klänning som jag såg när jag var ut med mami igår. Eller det står mellan två klänningar. Men sen såg jag ju ett par skor också som jag vill ha. Men det lutar nog åt en klänning om det blir nått.

Igår tog jag tag och gjorde en uppgift och skickade in. Har ju lov egentligen men det kommer bli så mycket sen så bestämde mej för att ligga lite före. Smart va?!

Sen på kvällen tog lina och jag en sväng till johanna där det bjöds på kladdkaka och kaffe. Sen blev det film och mys hemma hos lina! Bra dag!

Näe nu ska jag äta en macka sen ska vi åka!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0