091026


Ja då har ännu en dag gått. Dagarna bara springer iväg. Men kanske inte är så konstigt om man kliver upp klockan ett. Hade ställt klockan på 11 men var så sjukt trött som vanligt så råkade somna om. Har inte alls gjort många knop idag. Har vart ute en sväng med Melker sen slog jag på ensam mamma söker, missade ju det avsnittet igår och det är ju nu det börjar hända grejer. Sen har jag typ inte gjort någe mer idag. Skulle ju ha behövt pluggat men kände att jag inte orkade! Lat som man är!

Nu har lina slängt i färg i håret på mej. Så får se hur resultatet blir den här gången. Kanske blir omfärgning imorgon, det vet man aldrig!

Nu ska jag kika klart på bridget jones diary med mammsen och lina.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0