091025

Har nu kommit hem till sundsvall. Tågresan gick väl sådär med melker. Mellan Linköping och stockholm var han helt förstörd. Han var verkligen livrädd, satt och tokskaka och hjärtat gick 140.. Jag själv fick näst intill panik och höll på att börja grina för jag visste inte vad jag skulle göra. Gick verkligen inte att lugna han. Jag trodde att det skulle vara omöjligt att byta tåg med han och att han skulle vägra att gå på tåget. Rätt hade jag, jag fick dra han upp för trappan på tåget. Men sen gick det kanonbra när vi väl kom in och satte oss.

I helgen har det vart full rulle förutom i fredags då jag bara var hemma och tog det lugnt med bror, kikade på idol och åt pizza. Klev uppp vid 7 på lördagmorgon för att åka in till stan och göra högskoleprovet. Blev ju helt slut i huvudet av det! Sen tog jag en sväng till emma där lina var och firade lilla ludde som fyllde 1 år. Alltså vilken unge! Så sjukt charmig han är. Efter det blåste jag och lina ut till midlanda för att hämta mami och kicki som kom hem från turkiet. Kom hem och gjorde mej iordning till utgången med tjejerna. Vart en riktigt lyckad kväll! Tog en rejäl sovmorgon idag, kändes verkligen som att jag behövde det! Och nu ikväll har vi firat mammsen som fyllt år. Så har blivit en hel del tårta och nu är jag proppmätt och astrött.

Så nu ska jag ta och se klart sällskapsresan med lillebror sen blir det sängen.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0