091019


Jag suger på att hålla bloggen uppdaterad. Men har sjukt mycket att göra på dagarna, haft väldigt mycket i skolan nu men tror att det kommer lugna ner sig lite nu. Hoppas jag iaf. Till veckan har vi också novemberlov. Skööönt! Så på fredagmorgon sätter vi (jag och melker) oss på tåget hem till sundsvall. Är hemma vid 12-tiden och då ska jag sätta mej och läsa lite till högskoleprovet som är på lördag. Jag gruvar mej mer och mer varje dag nu för hur det ska gå att ha med melker på ett tåg. Tänk om det är en massa hundar med, eller om han skulle bli jättebajsnödig typ så han inte kan hålla sej! haha.. Hemska tanke!

I lördags var vi på fotbollsgala. Hade riktigt kul faktiskt. Är grymt sugen på att börja lira lite smått igen. Malla är också sugen så får se om det blir av.. Ja är riktigt taggad! Efter galen blev det en sväng på krogen och sen hemgång med alldeles för mycket alkohol i blodet.. Mådde bajs igår, och klev upp ganska tidigt för att gå ut med melker och börja med en uppgift som skulle vara inne idag. Gick inge vidare med uppgiften somnade sittandes i soffan och sov några timmar. sjuukt seg var jag. Men lyckades iaf slänga ihop några rader idag till uppgiften så skickade in den förut.

Så ikväll har jag verkligen inte gjort nånting. Har suttit och glott på film med malin och bara varit. Känns som att det var längesen jag inte pluggade på en vardagskväll. Blev även bortskämd av malla, hon kom hit och gjorde mat åt mej! Snacka om lyx va?!

Har ju lite bilder som jag tänkte slänga upp ifrån förra helgen. Men har lyckats klantat till det lite så jag inte kan få in minneskortet från kameran i datorn. Sen så råkade jag ju skicka hem kamerasladden med mamma när dom åkte hem. För det var ju absolut inte min sladd... sopa! Men ska försöka komma ihåg den nu när jag åker hem så jag kan slänga upp lite bilder.

Nu ska jag nog ta och hoppa ner i sängen!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0