Tjejen som älskar att sova.


Ja det är jag de! Iaf på morgonen. Imorse skulle jag ha vart på skolan kvart över åtta. Hade ställt klockan på 7 men vaknade inte. Jag vaknade vid tolv när lina ringde mej! Kraftig försovning skulle jag kalla de. Trodde det var omöjligt att sova över så lång tid, men tydligen inte. Så hädanefter så är det förbjudet för mej att snooza på veckorna. Men har så sjukt svårt att somna på kvällarna! Gick och la mej strax för 1 inatt och låg och vred och vände till efter 3 nångång. När jag lägger mej i sängen då börjar jag fundera på allt mellan himmel och jord! Så det går inte att sova. Jag vet inte vad jag ska göra för att jag ska bli trött.. Men nog om det nu.

Idag har jag haft tvätt- och städdag. Så nu är det iaf rent och doftar gott här hemma!

Ikväll ska jag som alla andra onsdagar se på bonde söker fru, men själv! Malla och nicke ska ut till vikingstad och hälsa på. Malin och jag har ju några heliga dagar tillsammans, och just på en sån dag åker hon ifrån mej. ;) Det var söndagar när ensam mamma gick och nu är det onsdagar; bonde söker fru, torsdagar; mammas pojkar fredagar; idol. Men jag ska nog klara av att titta på bonde själv en gång!

Nu ska jag ta och plugga lite och ta en sväng till affären innan bonde börjar!

Hejsvejs!






Kommentarer
Postat av: Malin

jag sviker dig aldrig igen! ;) <3

2009-11-11 @ 23:54:26
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0