Smärta.


Måndag igen då! Nu är det bara två dagar tills lina och sarah kommer ner till oss!
Har vart en jättelugn helg, har bara vart hemma. Men så känns det inte i kroppen. Känns som att det vart fullt ös hela helgen. Jag är sjukt trött och orkar inte göra nånting. Har jättont i ryggen och i nacken och har inte ätit nått idag heller för jag orkar verkligen inte ställa mej och laga mat, så tänkte försöka bjuda in mej hos malin och nicke och få lite middag där.. ;) Igår tog malla och jag en sväng bort till subway och köpte oss lite middag och så hyrde vi de två första johan falk filmerna. Dom var riktigt bra så måste snarast ta och hyra dom andra. Ikväll måste jag också se på paradise hotel. Det var ju premiär på det igår, och man blir ju fast. Vissa som är med är ju helt störda i huvudet så det går inte att sluta titta på det.

Nu måste jag kolla vart kvinnan min håller hus. Jag är hungrig!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0