Mammas pojkar.


Sitter och myser till det i soffan riktigt nu med must, saffransbullar, tända ljus och så tittar jag självfallet på mammas pojkar. Det är ett måste varje torsdag. Igår när malin och jag var och handla på priso så såg vi christian som är med i mammas pojkar. Riktigt snygg karl måste jag säga, det förgyllde min dag alltså!

Idag har jag tvättat igen och tagit reda på disken sen helgen, var ju på tiden.. Bestämde mej för att ta städningen på söndag och så slänger jag upp julstjärnan i fönstret då. Jag tycker att det är alldeles för tidigt att göra det idag.. Jag har inte fått in den rätta julkänslan än som jag brukar ha.. I vanliga fall brukar jag ju spela julmusik nu.. Men icke!

Har inte en aning om vad som händer till helgen. Kanske blir lugnt, känns så just nu.. Men det kan ju ändras fort de å.. Men imorgon på dagen blir det nog en sväng ut till tornby med malin och kanske en sväng på stan. Men nu måste jag se klart på mammas pojkar!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0