Ett försök.

Så, nu tänkte jag försöka skriva ner lite snabbt vad som hände under dagarna lina och sarah var här nere och hälsade på.

Onsdagen blev det bara lugnt till en början. Satt hemma och smutta på lite vin och sen bestämde vi oss för att gå ut och ta nån öl och kolla läget. Gick på 55:an och blev kvar där tills dom stängde sen tog vi en sväng på platens och dansa lite och drack nån till öl..

Torsdagen blev en riktigt bakistorsdag. Vi åt supergod bakpotatis med hemmagjord skagen och glodde på några johan falk filmer och bara myste till det hemma i mallas soffa. Riktigt myyys var det!

På fredagen tog vi en sväng på stan och boa för att inhandla lite gotta till helgens bravader. Kom på att det var gratis inträde på platens så vi bästamde oss för att gå dit och kolla in läget. Var väl sådär.. Avslutade kvällen med efterfest hos några 92:or? haha helt sjukt. Jag började fundera ett tag vart lina och sarah tagit vägen så jag gick in till köket där dom satt men blev utslängd lika fort och så säger lina: "gå ut till dom igen så vi kan ät lite, vi är jättehungrig. Se till att dom inte kommer in till köket!" Hahah proppen min! :D

I lördags körde vi på fullt ös medvetslös! Började med att käka tacos hemma hos mej. Sen började en massa folk att droppa in lite eftersom. Sen blev det kundvagnsåkning till krogen. Malla skjutsa mej och lina till en början och vi gjorde världens vurpa när vi skulle gå övergångsstället! Vi klarade väl oss hyffsat, lite skrapsår och svullna knän men vinflaskan klarade sig och det var det viktigaste tyckte vi då. Var ganska lyckat på krogen och sen blev det efterfest! Usch! jag fattar inte att man aldrig lär sig när det gäller efterfestandet. Kommer i säng alldeles för sent och sen är hela veckan förstörd!

I söndags så åkte dom tillbaks till sundsvall igen. Jag vägrade att gå hem för det såg ut som ett bombnedslag hemma. Så nu har jag sovit hos malla och nicke i 3 dagar, för jag har verkligen ingen lust att städa och fr att det känns alldeles för ensamt att sova själv.. Jag saknar dom! Det är tur att jag har malla så jag får sova där och umgås med henne! Hon är guldvärd!

Nu sitter jag och väntar på att hon ska komma hem och tokförhöra mej på psykologin. Prov imorgon igen, man får hoppas att det går lika bra den här gången. Så nu blir det råplugg så jag kan se på bonde söker fru ikväll och bara mysa!

Tack för mej!

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0