091130.


Sen jag flyttade ner till Linköping tycker jag att tiden gått sjukt fort. Flyttade ner den 16 augusti, och det känns som att det nyss var den dagen när jag och malla skulle åka ner med all packning. Och igår var det första advent! huh.. snart är det julafton med och nu är det bara den här veckan och nästa typ som jag går i skolan sen är jag ledig i nästan en månad! Skööönt!

I fredags tog bara jag och malla det lugnt. Käkade tacos hemma hos hon och nicke. Sen la vi oss i varsin soffa och drog filtar över oss och tvärdeckade, så missade drygt en timme av idol. Vart så fruktansvärt trött efter maten. Men skönt var det!

På lördagen blev det fullt ös istället. Förferren höll till på engelbrektsplan med en massa folk. Sen blev det utgång. Blev kanske lite för mycket för lilla agge men mådde över förväntan igår måste jag säga. Klev upp i hyffsad tid och mötte upp malin på priso för att handla lussebullar. Sen var det bara en massa adventsmys hemma hos malla och nicke. Tokmysigt med advent ju!

Imorgon är det julbord hos petra med en massa folk! JULMAT! Som jag längtat efter det!

Nu ska jag ta och göra mej lite lunch och sen blir det plugg resten av dagen..

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0