091109

Nu har ännu en helg bara sprungit iväg. Börjar inse att det inte alls är långt kvar till jul och till skolan är slut. Har jättemycket kvar att göra i skolan innan jul, och proven ligger jätte nära inpå varandra. Så har en känsla av att de sista veckorna kommer gå alldeles för fort och att jag typ kommer att gå in i väggen eller nått! huh.. Börja också bli liite stressad över hur det kommer att bli sen, om jag kommer in på sjuksköterske eller undersköterska. Annars har jag inte den blekaste om vad jag ska göra.

Helgen har iaf vart trevlig. Pappa, ellinor, kicki och örjan har vart ner och hälsat på. Så nu har jag äntligen fått upp lite saker på väggarna! :) I lördags kom malla och jag på vid halv elva att vi skulle gå ut. Vi sprang in till stan så vi var inne före elva så vi slapp betala 120 kronor. Vart en riktig lyckad utgång faktiskt. Impulsutgångar blir alltid bäst! Kom i säng vid halv 8 på morgonen och klev upp vid 10 igen för att gå till malla och nicke och säga hejdå till pappsen och dom.

Nu är det snart bara en vecka kvar tills lina och sarah kommer ner och hälsa på oss! Som jag längtar! :D

Nu ska jag ringa lina och sen blir det sängen med företagsekonomiboken i handen!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0