Skööönt!


Nu är vi typ klar med rapporten, imorgon ska vi bara in och finslipa lite på den.. Känns så fruktansvärt skönt må jag säga! :)
Skönt att det snart är slut på skolan och att man ska få börja jobba igen. När jag tänker tillbaks så känns det som att hösten och vintern bara rusade iväg, känns som att det inte alls var längesen jag tog studenten, var på hultsfred, trukiet och jobba å allt det där.. Så får väl se hur fort den här sommaren kommer att svisha förbi!

Sitter med slingfärg i håret nu, tänkte att jag måste bli lite lite ljusare.. Men nu ska jag ta och skölja ur det  sen ska jag hämta mami i staden, sen blir det sängen!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hur ljus är du nudå? :O

2009-05-27 @ 18:12:18
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Malin

oooh, är det inte längre? :D Glad jag blir då!

Jag längtar jag med nu, saknar dig med bejbi <3

2009-05-28 @ 16:16:01
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0