hello.


Kom precis hem från en sväng ut till birsta. Hade så tråkigt så åkte ut och surra med linan lite.. Snart tänkte jag ta och koka ihop lite mat till la familia. Idag blir det köttgryta med katarell & cognacsås, ris och wokade grönsaker. Mumma!

Ikväll ska vi återigen se yes man hos lina. Kanske vi fettar oss lite också.. och tröstäter lite mer än vanligt.

Malla nu är det iaf bestämt att jag och danne kommer ner första helgen i juni och hälsar på er! Tågbiljetterna är bokade och klara! Så nu är det bara att börja räkna ner dagarna tills din favorit kommer! WiieWiieeWiiee!

Biljetterna till TTMOE bokade jag igår, så nu är det klart med!  Ska bli grymt! =) Det blir jag,sanna,emil och anna som ska njuta av den underbara musiken på fredag!

Kan ju slänga upp en låt med han!
 



Kommentarer
Postat av: Malin

Den bästaste nyheten ever <3

2009-05-12 @ 23:41:37
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0