Men huvve då.


Usch och fy. Är sååå täpp i näsan, hostig och så känns det som att jag sprungit in i vägg med huvve först! Jåbigt. Fick vara någorlunda frisk i en vecka, men nu har allt som sagt vänt igen. Har inte turen på min sida när det gäller något för tillfället! Sen kanske man inte var så himla vettig förra veckan heller när det gäller alla roligheter, men som man bäddar bla bla bla...

Igår sa jag att det skulle bli så fruktansvärt skönt med en lugn helg och bara slappa. Men nu säger jag emot mej själv när det gäller de. Jag vill hitta på något riktigt kul i helgen. Men vad? Och för vilka pengar då? :O Man skulle vart ekonomiskt oberoende. Då hade jag nog suttit på ett tåg ner till linköping nu. Hörde du det malla!?

Näe, får se vart kvällen tar mej! Och ska ni festa så kan ni festa åt mej med! Ha en bra kväll.

Bajsbajs!



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, fan vad sjuk du är Agge! varför dömmer du ut han då, han är ju fin på sitt sätt ;P

2009-03-06 @ 21:07:27
URL: http://liinabergman.blogg.se/
Postat av: Malin

ja det hoppas jag! ;D

Ha, vad har han gjort dig? :O

2009-03-06 @ 21:56:14
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0