tisdag.


Har precis kommit hem från skolan nu! Har vart så fruktansvärt mycket att ta in dom här två dagarna. Kom hem igår och tog huvudvärkstabletter det första jag gjorde sen åkte lina och jag på yoga. Och trött som jag var så somnade jag såklart till på slutet när det var avslappning! Vaknar av att lina viskar: Agge, agge! haha.. Sen när jag kom hem så hade jag planerat att läsa naturkunskap men somnade lika fort som jag öppnade boken. Sov till halv 12 sen gick jag och la mej i sängen istället.

Har även huvudvärk idag. Vill inget hellre än att gå och krypa ner med en filt i soffan! Men inte kan jag göra det eller?! Näe för jag ska ju läsa naturkunskap ja! Åh vad jag hatar den här naturkunskapen just nu! Känns som att jag inte gör annat!

Nä nu ska jag kila!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Milla

Huvva vad det låter jobbigt!! Men den fixar du :) Drygt med pluggning.. blir samma för mig nu, fast engelska då =/ Allt bra annars?

2009-01-20 @ 23:59:54
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0