Morotsstuvning och korv.


Det blev våran middag idag. Jag tycker det är så fruktansvärt gott! Längesen man åt det. Nu har jag iaf skickat in alla redovisningsuppgifter och gjort alla diagnoser på naturkunskapen. Såå skönt! Så nu är det bara slutprovet kvar. Eller bara och bara, får väl se hur det går. Så ska kolla om jag kan få göra det nästa torsdag så jag hinner lägga lite tid på att läsa på till seminariet på onsdag.

Imorgon åker vi somsagt till linköping. Ska försöka komma iväg direkt när danne har slutat, så vi är väl framme på kvällskvisten nångång. Då vi förväntar oss lite mysfika malla! ; )

Börjar halv 9 imorgon, har lagstiftning då, ganska intressant faktiskt. Sen slutar jag klockan 12. Sen blir det bolaget, måste införskaffa mej lite dricka till helgen. Sen bär det av neröver! Näe, nu ska jag gå och slappaoch kika på tv. Känns som att jag inte gjort det på flera veckor nu bara för den där naturkunskapen!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Milla

Skönt med systemet nu hurru ;D

2009-01-31 @ 22:43:30
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0