Jisses.


Har precis vart ute med Melker, det här var lunchpromenaden för han! ojoj! Men vi var så trött båda två så vi slocknade i soffan och sov en timme sådär. Det var bara tur att lina ringde och väckte mej! Var iaf jättepigg i morse, klev upp vid halv 7 och gjorde mig iordning och åt frukost. Sen gick det bara utför, blev bara tröttare och tröttare på skolan. Och nu känns det som att jag är tröttare än tröttast! Men ska sätta mej med naturkunskapen nu och försöka göra 2 diagnoser innan ikvällen. Sen har jag bara en diagnos kvar! wiie!

Imorgon får jag iaf lite sovmorgon. Börjar kvart över 1 men funderar på att åka in lite tidigare, så jag och sandra kan börja med uppgifterna till seminariet. Och snart är det fredag. Då ska jag,lina och danne bege oss ner till linköping till malla och nicke! Som jag saknar henne! Sen kommer vi hem på måndag igen! :)

Näe om man ska ta tag i Nk:n då!

Hejsvejs!



Haha, bävrarna!

Kommentarer
Postat av: Malin

klart det blir ;D

2009-01-28 @ 17:08:25
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Lina

Men ändå så jävla snygga ;P

2009-01-30 @ 13:53:21
URL: http://liinabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0